OBCHODNÉ PODMIENKY PRE ÚČASŤ NA UDALOSTI

(ďalej len „ Všeobecné Obchodné Oodmienky alebo VOP“)

1.1 Zákazník o účasť na udalosti (ďalej len „Zákazník“) organizovanom v termíne,

(ďalej len „Udalosť“) si môže registrovať svoju účasť a zakúpiť si miesto/tiket na Udalosť tým, že odošle objednávku na webstránke:

https://soleylingo.sk/rezervacia

Odoslaním objednávky si Zákazník záväzne objednáva účasť na udalosti a zároveň sa zaväzuje na zaplatenie celkovej ceny za Udalosť.

1.2 Udalosť organizuje spoločnosť:

Sóley Lingo, s. r. o.

Eötvösova ul. 3062/32E

945 01 Komárno

IČO 55643272

DIČ 2122051272

Informácie

2.1 Účasť na Udalosti je spoplatnená sumou ktorá je uvedená na webstránke pri objednávke.

2.2 Registračný poplatok je potrebné zaplatiť online cez službu Stripe ( South San Francisco, 354 Oyster Point Blvd, United States), a zahŕňa vstup na Udalosť.

2.3 Organizátor si vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade naplnenia kapacity priestoru alebo ak sa nastane technický problém.

2.4. Po vyplnení objednávky bude Zákazníkovi doručené potvrdenie o registrácii. Vstup na Udalosť nie je možné previesť na inú osobu. Zákazník sa zaväzuje uviesť v objednávke aktuálne a pravdivé informácie.

2.5. Organizačné pokyny týkajúce sa miesta konania udalosti, dátumu, času, a dodatočných informácii potrebných v súvislosti s účasťou na Udalosti nájdete v spätnom e-maili.

2.6 Zmeny v účasti na udalosti je možné vykonať iba e-mailom na info@soleylingo.sk

2.7 Organizátor si vyhradzuje právo na zmenu prednášajúcich, miesta konania, termínu alebo na zrušenie Udalosti. V prípade výskytu zmien, bude Organizátor Zákazníkov informovať.

2.8 Ak sa Zákazník na Udalosť registruje ako fyz. osoba, je oprávnený zrušiť registráciu a odstúpiť od účasti na Udalosti oznámením o zrušení registrácie, a to v lehote 14 dní odo dňa odoslania objednávky.

Autorské práva, reklamácia, odstúpenie od objednávky

3.1 Vyhotovovanie, zvukových, obrazových alebo zvukovo-obrazových záznamov počas Udalosti je zakázané s výnimkou, pokiaľ Organizátor udelil svoj výslovný súhlas s vyhotovením záznamu. Materiály poskytnuté Zákazníkovi od Organizátora a prednášajúcich sú určené pre individuálne potreby Zákazníka, a podliehajú autorským právam Organizátora.

3.2 Zákazník sa zaväzuje počas Udalosti dodržiavať všetky podmienky stanovené v týchto Obchodných podmienkach, ako aj všetky pokyny Organizátora, ktoré sú vydané počas trvania udalosti.

3.3 Zmluvný vzťah medzi Zákazníkom a Organizátorom je uzatvorený na dobu určitú – odo dňa odoslania objednávky Organizátorovi do splnenia vzájomných povinností, ak nie je ukončený skôr z iného dôvodu.

3.4 Informácie pre spotrebiteľov a vzor odstúpenia od zmluvy – zrušenie objednávky nájdate na stránke Reklamácia/Odstúpenie od zmluvy.

3.5 Právne vzťahy medzi Zákazníkom a Organizátorom výslovne neupravené týmito Obchodnými podmienkami, sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky, zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov s výnimkou prípadov

3.6 Ak ide o zmluvu uzatvorenú s fyz. osobou (alebo fyz. osobou ktorá nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti), pričom v takom prípade sa na tento prípad vzťahuje zákon č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.

3.7 Zmluvný vzťah zaniká:

  • Splnením povinností,
  • Zrušením udalosti
  • Odmietnutím objednávky zo strany Organizátora
  • Odstúpením Zákazníka od registrácie na Udalosti
Nákupný košík
sk_SKSlovak